Spice Shops

. duminică, 28 martie 2010

Da...din cate se aude s-au gasit alte substante care nu sunt supuse mirificei ordonante si care culmea provoaca efecte si mai tari...(Mare maxim guvernului.AM ZIS!)...

Ceea ce ma surprinde e ca cei de la jurnalul.ro ne prezinta situatia intr-un mod foarte foarte chiar foarte surprinzator...

REŢELE DE FANI
Cel mai mare distribuitor de plante şi substanţe cu efecte psihoactive din ţară, Spice Distribuiton, îi ţine pe clienţii magazinelor de vise la curent cu evoluţia situaţiei acestora pe reţelele de so ci a li za re din mediul electronic. Pe Facebook, Spice SHOP are 275 de fani, iar recent lan satul lor cont de pe Twitter are deja 20 de follow-eri.


Bla bla ... retele de fani ... Eu care nu am consumat in viata mea asa ceva stiu acum in acest minut pe putin 10 persoane care ar putea aproviziona cu chestii deastea inutile sa zicem 500 de insi...si wow au 20 de follow-eri...mda...

Update!!!

Gălăţeanul Alin Rotaru, proprietarul Spice Shop Distribuition, anunţă pe Facebook că "la 26 martie 2010 se redeschid magazinele în următoarele oraşe: Arad, Târgu-Mureş, Sighişoara, Buzău, Ploieşti, Mangalia!"(...)


Aha acuma m-am prins eu...de ce stiu eu atat de multi...nenea patron e concetatean ... eee ... asta e ... cand il intalnesc o sa vad daca merita s-ai dau follow sau nu.