Zile Libere

. luni, 29 martie 2010

Exact saptamana dupa Paste,din pacate singura vacanta mai acatarii asa...incep sa mi-o ocup inca de pe acum.

M-am gandit asa :

1.Terminat alimentele pascale/Impartit alimente pascale cu oricine numa sa dispara.
2.Cantarirea si recantarirea propriei persoane pana ajung la o forma stabila cam ca cea care o am acum...Stiti voi...vesnica poveste:

-Ramane asa? 100 de g de biscuitei...
-Nuuuu,puneti pana la 20 000 ... sau stati...pana la 23 000 ca am mai gasit niste banuti...
-Acuma gata...las asa ? ( Si cantaru arata un "lame" 115 g ) ...
-Tu(sfios) da lasati asa(Am stat atata pentru 15 g credeam ca vine mai mult)...



3.Intre 2 recantariri o alergare draguta pana la extenuare pe faleza superioara...
& after party venit la recomandarea lu Ianculescul "She’s Out of My League" , o comedie promitatoare in fata careia o sa savurez niste alune si o cola....



Pana atunci..pregatiti-va fizic,dar mai ales spiritual de sarbatorile Pascale.