Cam mult timp pierdut

. sâmbătă, 17 aprilie 2010

Pana mai ieri credeam ca a avea o zi incarcata ar insemna doar sa rupi HeroesOfNewerth si DOTA cu baietii...Dar nu e asa ... Am avut nevoie de multi oameni zilele astea si multi au avut nevoie de mine...nu am lasat pe nimeni in urma...nu am putut sa nu ascult,sa nu spun un sfat sau sa nu ma implic...m-am gandit pentru prima oara in viata de ce nu pot fi Rau foarte rau ... si nu am aflat raspunsul....

*Acuma a rasarit soarele...cand vroiam sa fiu rau iar...indeed...

Am fost mai ocupat zilele astea cu promovarea liceului blabla...a lot of stuff...acum sa zicem ca am revenit nu sunt 100% , dar ma simt obligat sa scriu...

Intre timp tovarasii mei de la liceu au scos o melodie...

Si ma gandeam daca sa ii contactez si sa le zic ca a iesit bine sau nu...eee nu i-am contactat...Sa v-o arat si voua...Trupa se numeste META (si i-am intrebat odata frate ce inseamna META, si mi-am luat o palma intre dinti ..." E un prefix frate " :)) ... a da ... la asta nu ma gandisem) .. E formata din Euforic si Semne , doi oameni pe treaba pe aici pe zona , chiar daca niciunu nu bate prea rapid spre 18 ani ...

Deci... Underground Galati 2010 META feat. Dj Stek - Pasi Annodomini la productie Blanc Records ...